Tisdag kväll

Sitter här med träningskläderna på iskall om händerna och tittar på idol. Kom hem från träningen för kanske tio minuter sen. Det var grymt kul, haha jag och fanny var fett störda i början, men det är sånna vi är, va med oss i en dag och ni kommer tycka vi är sjuka i huvet, det går inte att förklra vad vi gör, men vi typ pratar tecken språk med varandra, ni ba jaha vu kul... men det är faktiskt stört kul. Nu ska jag gå och ta en skön varm dusch, och där efter blir det ... hm vad tror ni ? pluugggggg!!! Tills idol är igen och efter det orkar jag inte plugga mer tror jag, emn vi får se, godnatt kyssar

haha var det någon som såg närbilden på min syrra och hennes kompis caisa igår på idol precis när det börjar efter den långa pausen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0