Plugg böckerna väntar på mig

Jag har verkligen jätte bråttom, jag måste verkligen plugga. Det är ett måste med dagen, sen är det ju träning, så hinner inte så jätte sent ikväll. Idag fick vi se skolfotot i skolan, herregud säger jag bara! Bland det fulaste jag har sett, ni ska få bilder på det som jag lovade, men vi har inte fått hem dom och ensam fotot har ju inte kommit och så. Men det kommer, håll ut. Ska ju ta bort bloggen också, eller byta blogg. Bloggen finns ju kvar, måste bara prata med några först! Juste, när vi slutade idag så gick vi upp till korridoren och man känner bara hur det stinker äggmööök. Då är det någon j*vel som har lagt en stinkbomb i sjuans papperskorg på toaletten. Så jag gick in där och behövde bara andas in så kände jag spyan i halsen. Ni kan inte tänka er hur äckligt det stank. Och det kommer tydligen hålla sig i ett par dagar... kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0