Måndag med stort M

Har slagit mig ner framför datan nu, men snart åker pluggböckerna fram. Tänkte bara vara lite snäll mot er och skriva ett litet inlägg, men det kommer komma fler under eftermiddagen. Det har varit en chill-dag idag. MIssade hela samhällskunskap lektionen pga cafe8, gud så ledsen jag vart, haha. På engelskan satt alla tjejer inne i grupprummet och snackade bloggar. Som ni kanske vet kommer den här bloggen stängas ner om ett tag, eller den kommer alltid finnas kvar, men jag vill ah en ny blogg. Kunna börja om, gillar inte mitt namn heller, så vi satt och diskuterade vad den skulle heta, några namn skulle jag kunna tänka mig att ha, men ni skulle inte kunna hjälpa till? Komigen läsare, hjälp mig nu, den bloggen kommer bli mycket bättre det lovar jag. Innan gympan var vi alla väldigt kamerakåta, haha. Men sånt gillar vi.
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0