Skit torsdag...

... bara en massa läxor och prov... Jag har grymt mycket att göra nu. Vet inte ens om jag hinner med dansen. Imorgon har vi spanska prov, och en so läxa samt eneglska läxa som vi fick idag... Och nästa vecka har vi tydligen ett no prov och matte prov, och om jag inte minns fel ett sammhällskunskaps prov, och ett hundratals läxor. Roligt helg att se fram emot, huh? Men på lördag ska jag träffa mina brudar, jessica fanny och jag hoppas mois är friskt, du är saknad i skolan gumman... Fjärde dagen i cafe8, men jag fick faktiskt höra av två lärare idag att jag var jätte duktig i cafeterian, det trodde ni inte om mig va?!

det här känns som huuuundra tals år sen, ge mig sommaren 09 tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0